Ćakulanje #1: Gorile, vrijeme, ljudi i evolucija


Piše : Pustinjak Budala

 

LVX E TENEBRIS

Eto ga, vikend je završio odavno nekima, a meni tek danas. Ništa iznenađujuće ako mene pitate. Ja sam ionako odlučila (nakon što su mi rekle droge nekoliko puta) da je vrijeme nebitno, ili da ne postoji, ili da je vrijeme relativan pojam i da vam iskreno kažem sve nekako manje i manje stresa postoji što manje i manje razmišljam o tome koliko imam vremena i jel negdje kasnim.

Mrzim biti u žurbi, to me čini nervoznom i čini me da se ponašam užasno prema ljudima koji su sa mnom u tim trenucima. Zašto bi se itko ikad trebao negdje žuriti? Jedina je isprika ako kasni na neki put jer su putovanja predivna i žudim za njima cijelo vrijeme. Vikend je opet prošao super, al o tome ništa neću pisat jer znate… privatne stvari ;). Iako se nadam da je vikend i vama prošao super.

Anyway…

Ne znam koje stranice imate lajkane na fejsu ali Pustinjak Budala  mora bit jedna od stranica koje ste lajkali jer je u moru besmislenih informacija vrijedna i ova moja .

Uglavnom prije nekoliko dana osvanula je vijest da su mlade gorile naučile kako deaktivirati zamke koje postavljaju tzv. poucheri (čitaj “lovci” koji ih ubijaju zbog mesa i krzna). Uvijek sam nekako znala da su životinje na višem stupnju inteligencije od onog za koje ih ljudi smatraju. Već sam prije čitala o tome kako majmuni koriste razna oruđa za hranu i općenito egzistenciju, ali ovo je new level. Nekako se u dubini sebe nadam da će sljedeća vijest koju ću pročitati glasiti nešto kao : “Gorile i drugi majmuni naučili su kako napraviti sami svoja oružja te hrabro kreću u borbu protiv pouchera koji su ih zamalo istrijebili. “

Čitavo vrijeme samo navijam za životinje. Kao introvertirani čudak sa selektiranim krugom prijatelja osjećam se dosta čudno ako pozdravim nepoznate ljude na cesti. S druge strane ako pozdravim psa kojeg prvi put vidim, nekako se iznutra raznježim i kažem psu bok kao da je neki prijatelj /poznanik. I mislim, recite da nije istina ali pas vas nikad neće pogledat i prokomentirat drugom psu : “Bože dragi, ko je ova? pa ja ju ne poznajem…” .

Životinje također nemaju pojam o vremenu kakav mi imamo. Životinje u sebi imaju ugrađen neki sat koji djeluje neovisno o tome bili oni svjesni vremena ili ne. Taj neki prirodni sat u sinkronizaciji je sa godišnjim dobima, potrebama za parenjem/ hranom i spavanjem. Životinje nemaju brige oko posla, računa, osvete, ogovaranja, fizičkog izgleda…itd.

Mislim da u nekoj drugoj inkarnaciji želim biti životinja. Nešto jednostavnije od čovjeka jer da bi se čovjek održao “normalnim” mora čitavo vrijeme kontrolirati svoj um koji divlja jer nije stvoren da bi postao kalup društva. Um je divlji, slobodni, kreativni proces koji se u nama događa i on želi biti SLOBODAN. Znam da sam se malo izgubila, ali eto shvaćate poruku.

I ako mi netko kaže da se od forme čovjeka ne može inkarnirati životinja jer je niža forma, podsjetila bi ih još jednom da gorile deaktiviraju zamke koje im postavljaju lovce (OUTSMART YA BITCHASS!), također da je isto tako istina da vojska trenira orlove da skidaju dronove, i da se inteligencija ne može mjeriti prema strogo zadanim pravilima nekoga sa ograničenom inteligencijom (homo sapiens).

Palo mi je na pamet također, mislim pitam se u kojem ćemo se smjeru evoluirati mi ljudi u ovom dobu tehnologije i skrolanja po mobitelu. Internet je more informacija od kojih ne znamo sa sigurnošću reći koje su točne,a koje netočne (osim ako postoji izvor,doh). Ljudi u srednjem vijeku nisu niti mogli zamisliti da će se ljudska rasa koja je početke započela vučom žene za kosu,zakucavanjem ljudi na križ, giljotiniranjem, spaljivanjem vještica i vraćeva doći do generacije koja još uvijek radi sve isto samo na moderan način, tenkovima, puškama, sudom i zabranama iako je plus cijelog doba što smo svi “educirani”, ambiciozni profesionalci koji žude da imaju posao, tako da bi imali pare, da te pare opet budu dane nekome drugome i tako u krug. I također, da bi postali profesionalni skroleri.

Opet sam kontradiktorna jer i ja skrolam po mobitelu dosta.

Koja je bila poanta ovog teksta? Apsolutno nikakva. Poanta je bila da se očiste misli, napune baterije i postigne zen.

 

P.S. Gledajte te majmune predivne na YTu.

Leave a Reply

