Ćakulanje #2: Pričam gluposti


Rijetko kada izbacim neki tekst koji je osoban, o tome razmišljam već dulje vrijeme. Postoji snažni dio mene koji se želi eksponirati i izraziti kreativno (Lav), ali težim tome da sebe sakrijem (Djevica), i da budem neosobna (Vodenjak).

Mislim da od tuda i dolazi moje spisateljsko ime; Pustinjak Budala. Dvije tarot karte naizgled toliko nespojive, toliko različite. Pustinjak je samotnjak, ne eksponira se već uči,a Budala ide u sve glavom bez obzira ne bi li otkrio novu avanturu. Pa eto u tom duhu još jedan tekst koji volim nazvati ćakulanje.

Ćakulanje u mom svijetu znači isprazniti mozak, kao što ga praznim sada dok su mi oči na monitoru,a prsti tipkaju nevjerojatnom brzinom ne bi li izrazili…sebe.

Uvijek sam imala neku zadršku oko svog vlastitog javnog nastupa. Nešto je uvijek kočilo moje izražavanje. Što sam starija više pažnje obraćam na to da je to zaista nešto što mi je od velike važnosti, i da će uskoro doći trenutak kada ću nastupiti i pokazati što znam.

Kod nekih je ljudi to potpuno lagana stvar, koja se izražava harmonično i sposobni su izraziti sebe ispred drugih.

Misli su mi raspršene na tisuću još manjih misli dok se na analiziraju do apsurda. Apsurd je isto nešto o čemu mislim već dulje vrijeme. Diskoridija  , Erida… boginja kaosa i apsurda. Došla sam do točke kada moram prihvatiti svijet, događaje i okolnosti kao dualno.

 

Za svaku je promjenu potrebna doza kaosa da bi se nešto napravilo konkretno. Ne postoji linearni smjer rasta. On je svakakav, ali uz sebe nosi uzorak. Uzorak nije za svakoga isti, ali osobu će dovesti na suočavanje sa sjenkom.  Potrebno je prihvatiti sjenku i raditi sa njom. Zbog toga je mislim većini ljudi teško za shvatiti da nešto istovremeno može i ne može imati smisla.

Istovremeno su neke stvari istinite i neistinite. Točne i krive. Dobre i loše. Nekad smo žrtve, a nekada postanemo nasilnici jer smo bili žrtve. Odigravanje različitih uloga unutar nas samih je gotovo nesvjesno, jer se mi obično identificiramo sa našom maskom, sjenkom. Obično ta uloga postane persona za koju krivo mislimo da je ono što mi jesmo.

Istovremeno možemo biti i blagi i grubi. Dobri i loši. Sve su to samo uloge koje naše unutrašnje dijete voli nositi i sa njima se igrati. Diskordijanizam je nešto najbolje što sam otkrila u zadnjih par godina, spoj zena, apsurda, cyber kulture i mitologije. Što može biti bolje?

Imam na umu da skačem sa teme na temu i ništa ne objasnim do kraja, ali eto, zato ćakulanja nema baš puno.

S vremena na vrijeme susrećem se sa ljudima sa kojima se sretnem možda jednom godišnje. Zaista se dogodi slučajno da ne pratim vrijeme (rijetko ga pratim), i osobe mi se jave taj dan, a Facebook me obavijesti nakon nekog vremena da imamo zajedničke uspomene od prije godinu dana. Zanimljiv je uzorak svemira i naša povezanost općenito.

Dan je bio divan, volim susretati tople ljude, volim izmjenu snažnih energija. Volim pričati o temama koje nisu uobičajene. Volim poslušati drugu stranu. Volim život. Volim to što kad odlučim nešto onda kao da magično pošaljem poruku svemiru da sam spremna i on me baci u taj vortex kaosa da me testira jesam li dovoljno snažna.

U mom se životu događa jako puno stvari trenutno, rekla bih čak i više sadržaja nego što sam tražila. Želim ostati skromna, ali imam ruke raširene da mi svemir pruži ono što zaslužujem. Prihvaćam vrijeme kao valovitu crtu koja dođe do najviše točke sreće pa me lagano spušta da se pripremim za tugu.  Tetovirala sam simbol karte Snage iz Alchemy tarot decka , i djelovalo je kao neki vid inicijacije u ono što me čeka.

Prihvaćam da imam svoju misiju koju ću obaviti kako je i bilo dogovoreno.

Ja zaslužujem ljubav i sreću, zaslužujem i prihvatiti materiju. Jer volim čitav svijet i potpuno je u redu da pustim da svijet voli i mene.

Brojim blagoslove. Živim.

Neka tako bude!

I vama svima koji čitate to želim isto, imajte vjere u sebe i ako mislite da je sistem protiv vašeg izražavanja pronađite neki alternativni način za izražavanje gdje možete još uvijek biti SVOJI, gdje možete raditi ono što volite, a ne ono što morate.

Voli vas

Pustinjak Budala

Leave a Reply

