Vox populi, vox Dei : Miss Sunshine


 

 

P:  Predstavi se i reci nešto o sebi.

Miss Sunshine: Imam 20 godina i studiram turizam.Volim da provodim slobodno vrijeme sa društvom,crtam,sviram i još štošta.

 

P: Koje su osobine koje posjeduješ i ponosiš se njima?

Miss Sunshine: Spontana,fleksibilna,ambiciozna,odvažna,harizmatična.

 

P: Ispričaj mi svoj zadnji san kojeg se sjećas? Ako je moguće, ako ne reci koliko često sanjaš i koje su teme najčešće prisutne u tvojim snovima?

Miss Sunshine:  Sanjala sam jednog od naših najpoznatijih astrologa,kako sjedi sa mojim društvom i sa mnom u kafiću.Nije se dugo zadržao,ali je zaboravio kišobran. Primjetila sam,i potrčala da ga stignem,ali je on već otišao.U drugom djelu sna pokušavam da stupim u kontakt sa njim(samo da bih mu vratila kišobran xD).Uspjela sam da ga dobijem na telefon,ali je rekao da njemu taj kišobran uopšte ne treba naravno.I odjednom se nalazimo u nekoj kući,gde me pita da li sam u podznaku lav i da je on ubjedjen da imam nešto bitno u tom znaku.Ja odgovaram da nisam,i tu se san prekida.. Inače sanjam jako često u zadnje vrijeme,po nekoliko snova u jednoj noći. Snovi uvijek budu čudni,nelogični,smiješni grin emoticon Ali rijetko koji zapamtim na duže,obično ih zaboravim sve u toku dana.

 

 

P:Imaš li osjećaj da si živjela već prije? Obrazloži.

Miss Sunshine: Što sam starija,sve više imam taj osjećaj.Ne mogu baš da opišem kako i zašto to mislim,jer je to ipak samo osjećaj,intuicija.. Ali najčešće mi se to desi kada stupim u kontakt sa nekim osobama i prosto osjećam neku karmičku vezu sa njima.Razne situacije i podudarnosti takodje mi navode na to.Mada,ko zna slightsmile emoticon.

 

P: Koja te tema najviše fascinira? Zašto?

Miss Sunshine: Definitivno je to astrologija zato što iz te male natalne karte i položaja planeta i njihovih tranzita može da se pročita ljudska sudbina i karakteristike osobe.

 

 

P: Imaš li neke tehnike samopomoći i kontrole u neugodnim situacijama?

Miss Sunshine: Generalno sam staložena ako se zadesim u nekoj neprijatnoj situaciji.Imam jaku samokontrolu i pokušavam da ubjedim sebe da me to nešto ne dotiće u tom momentu.Definitivno pomaže ako ste hladna osoba, što za mene često kažu.

 

P: Da li bi se nazvala introvertom ili ekstrovertom?

Miss Sunshine: Prije introvert

 

P: Da mogu promjeniti nešto bilo bi _______?

Miss Sunshine: Da mogu promjeniti nešto,to bi bio svijet grin emoticon .Mnogo me pogađa činjenica da je sve manje zelenih površina,da se topi led i sto je sve nekako krenulo u pogrešnom smjeru.

 

Leave a Reply

