Vox populi,vox Dei: Gordana Đorđević


 

“U suštini sam samo jedno veliko dete koje bi se i dalje igralo sa igračkama”

 

 

Pustinjak: Predstavi se i reci nešto o sebi.

Gordana: Moje ime je Gordana Đorđević , bavim se marketingom , iako sam u suštini samo jedno veliko dete koje bi se i dalje igralo sa igračkama

 

P: Koje bi stvari istaknula kao najvažnije u svome životu?

Gordana: Najvažnije u mom životu što sam dobila dva dečaka dvoje dece baš onakve kakvih sam ih zamišljala , što sam dobra duša i što je moj doprinos svetu kroz moju energiju neprikosnoven.

 

P: Sjećaš li se nekih strahove koje si pobjedila? Opiši na koji način.

Gordana:   Mislim da nijedan strah još uvek nisam pobedila a imam ih par … Recimo da sam smanjila na najmanju moguću meru strah od smrti.

 

P:  Voliš li putovanja? Koje su ti najdraže destinacije?

Gordana:  Obozavam putovanja, sve zemlje stare civilizacije-od Egipta do Perua

 

P: Vjeruješ li u koncept duše?

Gordana: Verujem u dušu, jer sam bezbroj puta osetila mnogo njih oko sebe ..

 

P:  Što ti je najdraža zanimacija?

Gordana: Najviše volim da čitam, pišem, šetam, slikam i gledam Friends.

 

P: Od kuda dolazi tvoj interes za astrologiju?

Gordana: Uvek sam volela čitati o karakteristikama svoga znaka.I divila sam se kako sve pogađaju pa sam tako počela da se interesujem i ja.Najviše volim onaj deo o tumačenju natalnih karti.

 

P: Opiši neku anegdotu iz svog života.

Gordana: Ahahahahaha otišli u Egipat na doček Nove godine na brodu

Krstarimo Nilom …
Blizi se ponoc nigde hrane da nas posluže
I samo vidis odjednom ceo sprat na brodu kako prilazi za švedski sto i počinje da ruši i otima hranu ahahahaa.
Vodić dolazi zaprepašćen i kaže: ” a sad izvolite ispred sale na posluženje gde nas je čekalo 15ljudi poređano sa najlepšom hranom koju su služili …. Ahahaha uplašili se Srbi da ne ostanu gladni.

P: Što radiš da ti bude bolje kad ti je teško?

Gordana: Sada gledam da budem sa svojom decom najbolji lek za dušu i probleme.

 

 

 

P: Što je nešto što si uvijek željela napraviti, a nikad nisi?

Gordana: Da proputujem celu Ameriku kolima.

 

 

 

Leave a Reply

