Ćakulanje: o putovanjima


Ne znam je li to Merkur kao vladar karte igra neku ulogu, ali jako volim putovati.  Samo se kretati,  bila to putovanja a la noge ili neko transportno sredstvo uživam u onome sto mi novo mjesto može pružiti.

image

Ako bi morala izabrati jednu stvar koja mi je najdraža u putovanjima to bi bile divovske sume koje okružuju te beskonačne ceste koje me drže budnom tokom puta.
Gledam ih,  puna znatiželje sa dozom tuge jer sam ovdje samo u prolazu.

image

Vjerojatno ću se opet vratiti,  opet u prolazu diveći se zelenilu suma pokraj kojih se osjećam kao doma,  a opet nemoćna jer sam daleko od doma.

image

Divlje rijeke,  ciste u tako savršenom skladu boja natjeraju me da se pitam sto se u njima skriva,  da razmišljam zašto je toliko kuća napušteno i opet vraćeno u prirodu:
Gdje ju obavija bršljan,  i polomljen prozor golica um da se pita tko je, sto je bilo, gdje su sada?

Svako mjesto nosi neku priču, a priče su stvarali ljudi koji su činili to mjesto.
Za budalu svaki je put još jedna priča.

Pozdrav iz Prijedora

image

Leave a Reply

