Vox populi, vox Dei: HILDRED-PR$O4276


Malo neozbiljnosti uvijek dobro dođe. Zato vam predstavljam još jedan razgovor sa baš “trickster” mindsetom.

Naravno, uživajte u “HildreduPR$O2746”.

Monkey, wearing hat, seated on stool and holding club in right hand | Book of Hours | France, Paris | ca. 1460 | The Morgan Library & Museum:

 

 

 

 

   1.Bok , reci nešto o sebi što drugi ljudi ne znaju.

 

Bokbok! Hmm..ne volim jest paradajz haha

 

 

      2. Koliko dugo sviraš gitaru? Jesi li u bendu? Reci nešto o tome.

 

Kupio sam si prvu gitaru krajem 8. razreda i svirao ju negdje 2-3 tjedna jer sam otkrio skejt pa sam se vozio samo na njemu jedno godinu dana i onda sam opet počeo svirat gitaru. Od onda sam ju svirao stvarno puno i vježbao sam svakodnevno po više sati. U aktivnom bendu trenutno nisam ali u izradi je jedan projekt i nadam se da će svanut bend iz toga.

 

     3.U kojem se žanru muzike najbolje pronalaziš i zašto misliš da je to baš tako?

 

Samo trap i cajke, ostalo mi je dve kune. ZB!!! A otkada sam počeo svirati gitaru slušao sam metal i tako je to ostalo negdje u meni. U zadnje vrijeme si čak pustim pop (The Weeknd, Justin Bieber (al ovaj novi album samo), Sia) al ono najnaj žanr  već dulje vrijeme mi je moderni metal današnjice (Bring Me The Horizon, The Devil Wears Prada, Asking Alexandria, Architects)

Bring Me the Horizon - Sempiternal - Official Poster:

Asking Alexandria Snake - Official Poster:

 

   4.Ostavljen si na pustom otoku potpuno sam i bez nade za povratak. Što radiš?

 

Flajsam njofricu 24-7. ZB!! Iskreno nemam pojma kaj bi radio, vjerojatno kombiniro da se otkantam od tam.

Amazing island!:

 

 

   5.Imaš dosta smiješne fore, od kuda dolazi to?

 

Hahahaha..a neam pojma fakat, mislim takav sam dečko, volim se smijat, nasmijavat druge, pričat gluposti i urlat najglupljim stvarima. Dosta frendova mi kaže da me zna uhvatit neki „funny mode“ i onda samo meljem pizdarije i uglavnom se svi smiju. Svakoj osobi u određenim trenucima prolaze svakakve misli kroz glavu, bile one neugodne, retardirane ili besmislene, a ja sam taj lik koji ih kaže naglas pa se uglavnom svi smiju.

 

 

    6.Što najradije radiš u slobodno vrijeme?

 

Uglavnom samo snimam i miksam, mislim izlazim često, skejtam i sve to ali kad sam doma, 90% vremena sam za kompom i kombiniram kak ću napravit pjesmu boljom.

super clever website detailing rhythmic notation in legos! http://tommcpherson.ca/rhythmic-notation-in-lego/:

 

 

  7.Imaš li neki novi hobi/zanimaciju?

Naravno, nabavio sam si nedavno skejt pa odem jednom-dvaput tjedno sa frendom vozit negdje i već 10tak godina igram tenis, nažalost sa pauzama ali to je sport koji baš obožavam i guštam igrajući ga i gledajući ga.

 

 

        8.Definiraj pojam ljubavi po tebi. Onako kako bi na primjer trebala funkcionirati idealna veza po tvom mišljenju.

Samo fukanje kaj.. ZB!! 😛

 

Pojam ljubavi je, po meni, ustvari vrlo jednostavan ali ljudi ga vole komplicirati. Ljubav je, po mome mišljenju kada jedna osoba za drugu radi nešto isključivo zato što ona to želi napraviti a ne zato što su kao u vezi pa bi bilo ok ili da se druga osoba ne naljuti zato što ova nije to napravila ili joj se neda. Isto tako, mislim da Bog pruža svakoj osobi jednu pravu iskrenu ljubav ali na ljudima dal će isfurat il ne.

 

 

              9.Da na jedan dan možeš mijenjati stvari, koje bi to bile?

Fakat bio htio bit žena na jedan dan, ak se to vrijedi haha

 

             10.Tvoja poruka za svijet?

Manje proždrljivosti, više velikodušnosti, iskrenosti i dobrote.

 

Leave a Reply

