Ćakulanje: Pokucaj, pa vidi


 

Za mene je jutro, iako je već podne na satu, no kako nema Sunca pri vrhu neba na mom horizontu moje tijelo ovo vrijeme onda skenira kao jutro. Osim toga, još smo uvijek u ljetu pa se takvo nešto i dopušta.

 

Tajna društva

Probudila sam se sa mislima o Teozofiji. Još prije nekoliko godina naišla sam na neki članak, potom na to zaboravila samo da bi mi opet bilo spomenuto u astrološkoj školi koju sam pohađala pa sam potražila Google za Teozofsko društvo u Hrvatskoj.

Uspješno pronalazim jedno, no više su me privukli zapravo naslovi nekih drugih stranica poput 4D portala ili “novi-svjetski-poredak.com” .

Vrijeme pobune 

Zapravo, nisu privukli na onaj način da zaista vjerujem u točnost informacija koje takvi portali prenose, već više iz ridikula  jer u tome prepoznajem i sebe u srednjoj školi.

Doduše tad nisam baš toliko pisala o tim niti sličnim temama, ali sam jednako intenzivno promišljala. Srednja škola provela me od vegeterijanca početnika, buntovnika protiv države, nacije, kasnije i crkve jer sam od silnog buntovništva spram svega odlučila biti i ateist sve dok jednog dana nisam opet doživjela neke upitne stvari zbog kojih sam odlučila biti agnostik pa sam tako čitala hrpetine tekstova i knjiga Richard Dawkinsa i Christopher Hitchensa pogotovo zato jer su ukazivali na štetnost religije, pogotovo fanaticizma unutar istih zajednica. Mene su više privlačile zajednice poput ALFa (Animal Liberation Fronta) koji su riskirali živote da bi spasili svinje iz klaonica.

Užasno su me zbunjivali svi ti pojmovi, a opet su svi o njima pričali i određivali u koju kategoriju netko spada. Ja sam duboko znala da ne postoji način da saznam postoji li Bog, i opet me mučilo tisuću pitanja oko toga. Prema činjenici da su mi roditelji katolici (čisto iz društvenih razloga), znala sam da je Bog (taj naš valjda) muškarac, gospodin koji prašta grijehe, ali istovremeno svi ga se boje i nisam imala najbolja iskustva u svjedočenju vjere nekih svojih vršnjaka,a i starijih.

“Ako postoji Bog, onda je on i muško i žensko. To je jedino logično i fer. Ne želim pristati na niti jednu religiju koja od mene radi nešto manje nego što ja jesam. Samo zato što sam žena, ne znači da vrijedim manje jer ako muški rod predstavlja Bog(vrhovno biće), koju vrijednost onda ima žena? ” (my brain somewhere 2011/12)

Zapravo osim religije bunila sam se protiv puno toga. Nešto racionalnih razloga, nešto iracionalnih, međutim svaki od njih odveo me na putovanje (mentalno ili fizičko) gdje bi onda učila iz vlastitih iskustava.

Gaming,internet

Iako su sigurno služile kao neki vid bijega (mama je imala pravo), video-igrice naučile su me nekim trikovima i korištenju mogućnosti koje će mi sigurno poslužiti ( i sigurno već je) u nekim situacijama. Iako su mi možda oštetile oči, kad govorimo o uočavanju detalja na blizinu igrice su napravile super stvar.

No, bilo je tu i loših strana; šest godina provedenih u izolaciji (ne baš sve dane, ali 80%) sa prividnim socijalnim kontaktima sa strancima, koji zapravo igraju u drugačijoj zoni od tebe pa je obično mjesto “online susreta” oko 1 sat ujutro kad oni dolaze iz škole, a ti bi fakat mogo ić spavat!

Internet je općenito postao moja najdraža zanimacija, kako sam žderač informacija svidjelo mi se to što mogu saznati bilo što u kratkom vremenu i to što mogu pustiti koju god pjesmu želim sa YouTubea.

David Icke, paranoje i Internet kao more dezinformacija

Za David Ickea doznajem slučajno. Iako ga smatram inteligentnim, mislim da nije dovoljno proučio neke informacije prije nego je krenuo na široku masu slati emocije paranoje i straha.

Naime mučile su me (vjerojatno od nedostatka sna) noćne more. Dotad prije nisam znala za pojmove poput astralne projekcije, lucidnih snova i slično te su mi se događale čudne stvari koje si nisam mogla objasniti, a moram priznati da su me tada  i preplašile.

Naime, kad god bi usnula pojavila bi mi se paraliza sna, a čudna bića crne sjene, nadvile bi se nad mene, ponekad me i gušile. To bi me tjeralo da iskoristim maksimume svoje snage samo da se probudim, naravno u grču i ošamućeno kao da sam otrčala maraton. Kako su mi se ove stvari događale kao maloj također, sve me ovo tada u srednjoj školi, angažiralo da pronađem uzroke.

Shadow people (preuzeto sa davidicke.com)

Alien abductions bio je prvi naslov kojeg sam pronašla na tražilici, i opisivalo je proces  otmice. Sve ono što sam pročitala odgovaralo je mom stanju. “Sve je imalo smisla; moja sestra kao mala sakupljala je sve moguće informacije o vanzemaljcima koje su još uvijek svezane u fascikl. Moram to pronaći!”

Što sam dalje išla to sam imala gora iskustva tokom noći, sreća da sam još uvijek i igrala igrice.

Zatim, netko mi natukne pojam Shadow people . Taj pojam najviše me zaintrigirao, a odmah sam pogledala i film koji obrađuje , da se komplentno isparanoiziram. Preko njih dolazim do Davida Ickea, reptilijanaca, plave kraljevske krvi, ljudi guštera, velike crne majke, kraljice Elizabete Gušterovske, ali to nije sve! Svi oni rade projekt MK-Ultra i tu su leptiri i zapravo oni svima ispiru mozak, tako da svi postanu marionete tajnog društva Illuminati, ali to su zapravo i Masoni. Oni imaju tajne sastanke i zapravo kontroliraju cijeli svijet. George Bush je bio u tome, i njegov tata isto. Oni su bili članovi sekte Skull&Bones i oni su masoni isto tako. Hillary Clinton je isto reptil, pogotovo radi njezinih očiju, kao i kraljica Elizabeta, koja isto tako ima reptilijanske oči. I svi oni su to osmislili, pentagon ima oblik pentagrama i štuje se Bapfomet. Također i žrtvuju djecu. Žrtvovali su i Britney Spears, a i Barrack Obama je u tome isto. Imaju orgije i samo su muškarci. Obred uključuje analni seks. Niži stupnjevi nikad neće saznat šta rade ne zadnjem stupnju.

Reptilijanske oči? Možda ih imam i ja,često bi išla pred ogledalo.

Sve te informacije koje sam primila u tako kratkom roku, osim što su me malo prestrašile, natjerale su me na hardcore razmišljanje.

“Je li moguće, da postoji grupa ljudi koja kontrolira čitav svijet? Banke, protok nova, sudbine drugih ljudi? Da ta grupa posjeduje znanja drevnih civilizacija, koristi ih na način koji nije primjeren i koristi ih da bi kontrolirala i zlostavljala te držala zatočenim milijune ljudi? Pa, možda i je. ”

Nekako, bilo je tu dosta stvari koje su mi bile nejasne. Zašto bi jedna napredna civilizacija poput Annunakija uopće maltretirala “jadne ljude” za to zlato? Sigurna sam da na nekim drugim planetama postoji puno više zlata i plemenitih metala nego na Zemlji.

Ako postoje reptilijanci, zašto bi oni bili zli?  U periodu dok sam ja razmišljala informacija se širila kao kakva kuga. Uskoro gdje god sam došla,netko bi započeo temu o Illuminatima ili Masonima u paranoičnom tonu, često pesimistički: “Ne možemo mi tu ništa, oni nas kontroliraju, uskoro će nas i čipirat.”

Druga strana novčića 

Svaka strana novčića priča svoju priču, tako da me užasno zanimalo što je na drugoj strani u ovom slučaju. Htjela sam otići daleko u “kopanju”. Htjela sam vidjet tko su sve bila ta gospoda, čime su se bavili, kako su razmišljali, kakvi su im bili brakovi i životni ciljevi, koji su kurac Masoni uopće?

Moj koncept Boga još uvijek je bio vrlo nedefiniran, u međuvremenu sam uočila uzorke matematike i geometrije u svemu oko sebe, cvijeću, drveću, svojoj ruci , svojim usnama. Dosta stvari iz prirode bile su slične onima u svemiru i tako dalje. To je pomaklo moje traženje još jedan korak dalje- Bog je morao biti matematičar. Zlatni rez, simetrije, Fibonnaci… Nisam sada mogla stati.

Čitam o Masonima, kaže štuju “Great Architect of The Universe“, ne možeš uć ako ne vjeruješ u bar neku formu Boga. Hm, dosta mi se kosi sa svim onim stranicama gdje su”SOTONistički ” simboli u prvom planu i ako vjeruju u Boga, zašto su Lady Gagi isprali mozak *extremelysadface*.

Masoni su mi se činili, bar iz nekog mog gledišta kao grupa ljudi (većinom muškaraca doduše (to me nije prestalo mučit dok nisam našla i miješane lože) , intelektualaca na duhovnom putu u kojem se teži na bratstvu, lojalnosti sa humanitarnim karakterom kojeg simboliziraju i neke tajne. No kasnije doznajem, tajne su tu da bi doživljaj inicijacija bio potpun.

Incijacije su bile prisutne svugdje, pa i u Pitagorinoj školi, drevnim redovima i kultovima jer su bili od velike važnosti onome koji ih prima i uvijek su sa ciljem da unutar pojedinca nešto aktiviraju.

Većina masonskih rituala je javna i može se čitati na internetu. Sve su tajne otkrivene na stol, no to nije bitno. Većina ljudi koja će ih čitati neće shvatiti njihova značenja i neće im značiti ništa. Rituali su pripremljeni i prepuni simbolike koja onome tko ne zna, neće značiti ništa. A to vrijedi i za hrpetine hindu molitvi koje pronađem na internetu, i blejim u njih ko tele jer ne poznajem niti pismo niti mitologiju.

Što je onda istina?

Put i život. Ali, stvarno. Putuješ, ideš, vidiš i iskusiš. Nitko ne zna sve tajne svemira i svi bi trebali raditi na tome da znatiželjom i hrabrošću otkrijemo nove stvari koje bi nam svima pomogle kao ljudima, pa značio to i neki drugačiji, alternativniji duhovni put od onoga pod kojim smo rođeni. Iako nema niti ništa loše u tome da slijedimo i taj duhovni put ako nam pomaže da postanemo bolji ljudi.

Niti jedna tajna društva nisu zaista tajna. U ovom dobu svaka masonska loža ima svoj javni webpage sa širokim opisom onoga što čine i obrazcem za kontakt ukoliko im se netko želi javiti.

Osim njih kontakt imaju i manja  društva.  Svi oni nude priliku onima sličnih vjerovanja da im se pridruže ako to žele, bez ikakvih tajni.

Do tad, svjedno će ljudska mašta divljati i kreirati paranoične situacije koje će neke dovesti čak i do ludila. Zato bi netko trebao dobro promisliti i analizirati sve informacije koje se prikupio. Neke baciti u smeće, a neke zadržati na svom duhovnom putu.

Promisli, pa reci. Pokucaj, pa vidi.

Leave a Reply

